072-25-75-391 | 

ייצוג תחנות מוניות

משרד עורכי דין א.הורנשטיין מתמחה בייצוג תחנות מוניות ונהגי מוניות בכל רחבי הארץ וזאת מתוך ניסיון מקצועי רב ובעזרת צוות משפטנים בכירים ומובילים  המתמחים בתחום דיני תעבורה ובייעוץ משפטי עבור ארגוני המוניות הארצי וארגון הגג של בעלי ונהגי המוניות בישראל. ייצוג תחנות מוניות כולל מגוון רחב של שירותים במגוון תחומים כאשר המרכזי שבהם הוא רישיון להפעלת מונית, רישיון להפעלת מונית שונה מרישיון נהיגה במונית ומהווה התר להסעת נוסעים במונית.

רישיון הפעלה ורישיון נהיגה במונית

רישיון להפעלת מונית נועד לאפשר רכישת והפעלת מונית ואף מעניק אפשרות להשכיר את המונית ואת רישיון ההפעלה. בעל הרישיון אינו חייב להחזיק ברישיון לנהיגה במונית וזאת נוכח האפשרות להשכיר את המונית לנהג שכיר המחזיק ברישיון לנהיגה במונית. אחד התחומים המרכזיים בייצוג תחנות מוניות הוא מספר ירוק, מושג זה מתייחס למעשה לרישיון להפעלת מונית בישראל. המונח נגזר עוד מימי המנדט הבריטי בו הונהג השימוש במספר רישוי בעל רקע צבעוני, כאשר הצבע הירוק העיד על רכב הזכאי לשמש כמונית, מכאן ביטוי זה הפך לשם נרדף לרישיון הפעלת מונית עד ימינו.

מימוש "זכות ציבורית"

מושג נוסף ושכיח בתחום תחנות מוניות הוא זכות ציבורית. מדובר על אישור להפעלת עסק של מונית וזאת גם ללא החזקה ברישיון נהיגה. זכות זו מאפשרת לאדם להשכיר את המונית אשר ברשותו לאדם המחזיק ברישיון נהיגה במונית ובכך מנצל אותו האדם המשכיר את המונית את הזכות הציבורית שלו על אף העובדה כי הוא אינו מחזיק ברישיון נהיגה.

ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי מקצועי בתחום התעבורה

משרד עורכי דין א. הורנשטיין נוסד בשנת 1954 ומאז ועד היום הוא מספק שירותים משפטיים  עבור נהגים מקצועיים. המשרד מתמחה בתחום התחבורה הציבורית וזאת בנוסף לתחומי המשפט האזרחי, המשפט המנהלי, מקרקעין ועוד. ייצוג תחנות מוניות מהווה את אחת ההתמחויות המרכזיות של המשרד הכוללת מגוון שירותים לנהגי מוניות ובעלי תחנות מוניות בהם: טיפול הנוגע לרישיונות הפעלת מונית – מספר ירוק, זכות ציבורית וכן רישיונות הסעה במונית. צוות המשפטנים המוביל שלנו ישמח לספק ייצוג משפטי מקצועי עבור תחנות מוניות, תחנות שירות מיוחדות ונהגי מוניות במטרה לשמור ולהבטיח את מימוש זכויותיכם.
 
לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

מאמרים:


טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655
כתובתנו: רח' שארית ישראל 37,
בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל:
עו"ד אורי הורנשטיין:
ori@ho-law.com
עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום:
sharon@ho-law.com

 

לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:
טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655 | כתובתנו: רח' שארית ישראל 37, בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל: עו"ד אורי הורנשטיין - ori@ho-law.com | עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום - sharon@ho-law.com
לפגישה ראשונית ללא התחייבות חייגו 072-25-75-391 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם: