072-25-75-391 | 

מס במכירת דירה יחידה

באופן עקרוני, כל מכירה של נדל"ן אמורה להיות מחויבת במס. ואולם תשלום מס במכירת דירה יחידה מתבצע רק אם ערך הדירה הוא גבוה, מעבר לסכום שנקבע מעת לעת על ידי הגורמים המוסמכים. במרבית המקרים, ובתנאי שמחיר הדירה איננו עולה על מה שנקבע, קיים פטור מתשלום מס במכירת דירה יחידה. עו"ד חוזי מכר לדירה מסייע בהליכים לקראת קנייה או מכירה של דירות ונכסי נדל"ן אחרים. כיצד נקבע המיסוי על דירה בעת המכירה? מה דינה של דירה נוספת? מהו תחום העיסוק של משרד עו"ד משפט אזרחי בת"א ושל משרד עו"ד הוצאה לפועל? להלן סקירה קצרה על משרדי עו"ד ותפקידיהם השונים.

עו"ד חוזי מכר לדירה

מס במכירת דירה יחידה משולם, כאמור, אך ורק אם המחיר של הדירה הוא גבוה עד כדי כך שנוצר צורך בתשלום מס על המכירה. תשלום מס במכירת דירה יחידה, מתבצע רק אם וכאשר הדירה הזאת נמכרת. באופן עקרוני, מדובר במס על הרווח שנוצר בין מחיר הקנייה של הנדל"ן לבין מחיר המכירה שלו. עו"ד חוזי מכר לדירה עשוי לסייע בעניין זה, בין כל שאר העניינים והנושאים הכרוכים בהעבדה של דירה מבעלים אחד לאחר. משרד עו"ד משפט אזרחי בת"א ובכלל אמון על סיוע בנושאים משפטיים שאינם פליליים, אלא תביעות ועניינים בין שני אנשים, שיש בהם היבט כספי אבל לא פלילי. משרד עו"ד הוצאה לפועל מסייע לזוכים בהליכי הוצאה לפועל, לגבות את החובות שלהם, כולם או קצתם, מחייב שמסיבות שונות איננו משלם אותם.

משרד עו"ד משפט אזרחי בת"א

אחד הנעלמים העיקריים בעת מכירת נדל"ן, הינו החישוב של מס במכירת דירה יחידה. מדינת ישראל פוטרת בעלי דירה כאמור מתשלום מס במכירת דירה יחידה, עד לסכום מסוים. וזאת בתנאי שהדירה הוחזקה ברשות הבעלים יותר משנה וחצי (18 חודשים) ברצף. עו"ד חוזי מכר לדירה מסייע בהליכים לקראת רכישה ומכירה של נדל"ן, ולעיתים קרובות מסייע בעצות המפחיתות או עשויות להפחית את תשלומי המס ואת ההוצאות בכלל על הדירה החדשה. משרד עו"ד משפט אזרחי בת"א, לעומת זאת, עוסק בתביעות שאינן פליליות, שעשויות לכלול גם נושאים הקשורים בנדל"ן. משרד עו"ד הוצאה לפועל עוסק בכל ההיבטים של גביית כספים מחייבים בהוצאה לפועל או בהסדרים של חייבים מול נושים שיסייעו לכל הצדדים להיחלץ ממשברים כספיים משמעותיים, המשפיעים על ניהול חיים תקינים.

משרד עו"ד הוצאה לפועל

המומחים של א. הורנשטיין משרד עורכי דין, עוסקים בנושאי נדל"ן, כמו גם בנושאים נוספים. בין השאר ניתן לקבל סיוע בנושא מס במכירת דירה יחידה, עו"ד חוזי מכר לדירה וכן משרד עו"ד משפט אזרחי בת"א או משרד עו"ד הוצאה לפועל. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולקבל סיוע משפטי מקצועי ואיכותי בנושא מס במכירת דירה יחידה ובנושאים רבים נוספים.
 
לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

מאמרים:


טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655
כתובתנו: רח' שארית ישראל 37,
בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל:
עו"ד אורי הורנשטיין:
ori@ho-law.com
עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום:
sharon@ho-law.com

 

לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:
טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655 | כתובתנו: רח' שארית ישראל 37, בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל: עו"ד אורי הורנשטיין - ori@ho-law.com | עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום - sharon@ho-law.com
לפגישה ראשונית ללא התחייבות חייגו 072-25-75-391 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם: