072-25-75-391 | 

משרד עו"ד מקרקעין

משרד עו"ד מקרקעין עוסק בעל ההיבטים הקשורים במכירה או בקנייה של מקרקעין.  משרד עו"ד מקרקעין אמור להתריע בפני הקונים על בעיות ייחודיות הקיימות בהקשר לרכישה או למכירה של נכס נדל"ן כל שהוא. עם הבעיות כאמור ניתן למנות שיעבוד של הנכס בתמורה לחובות של בעליו, שיש להסדירם לפני רכישת הנכס. משרד עו"ד הוצל"פ מסייע בהסדרת החובות, התמודדות מול הנושים או לחילופין השגת פשרה שתהיה נוחה לכל הצדדים. המומחים של  משרד עו"ד דיני מקרקעין, יסייעו לרוכשי נדל"ן או לבעלי נדל"ן ומקרקעים המעוניינים למכור אותם, בהשגת התוצאה הטובה ביותר עבורם. משרד עו"ד הוצאה לפועל בת"א ובכלל, לוקח חלק פאים במכירה של כל נכס נדל"ן ומשתמש בתמורה להחזר מקצת החובות של בעלי הנכס לנושים.

משרד עו"ד הוצל"פ

ההסתייעות בשירותיו הטובים של משרד עו"ד מקרקעין, עשויה לחסוך ממון רב. כיון שמדובר בעסקאות בסכומי כסף גבוהים, חשוב לדאוג מראש שתוצאות העסקה והתמורה שלה יהיו גבוהות ויועילו לכל הצדדים. משרד עו"ד מקרקעין מכין את העסקה, בודק את המקרקעין ומתאים את החוזה לתנאים ולאפשרויות של כל הצדדים. זאת תוך הסתייעות בשירותיו הטובים של משרד עו"ד הוצל"פ, אם בעל הקרקע חייב כספים ואין ביכולתו לפרוע את בתשלומים. משרד עו"ד דיני מקרקעין, יחד עם משרד עו"ד הוצאה לפועל בת"א, דואגים שעסקת הרכישה תצא לדרך ותועל בנפרד לכל אחד מהצדדים.

משרד עו"ד דיני מקרקעין

לעיתים מזומנות, העלויות של שכירת השירותים של משרד עו"ד מקרקעין תהיינה גבוהות מאד. משרד עו"ד מקרקעין מקבל את שכרו בהתאם לגובה העסקה שהתבצעה בין המוכרים לקונים בנדל"ן. עם זאת, התועלת בקבלת שירות מקצועי של משרד עו"ד הוצל"פ עלולה להיפגע, אם בעל המקצוע ששירותיו נשכרו איננו כעל מקצוע מנוסה. משרד עו"ד דיני מקרקעין, כמו גם משרד עו"ד הוצאה לפועל בת"א מסייעים לא פעם בהצלת עסקאות רכישה, שהדיונים בקשר אליהו הגיעו למבוי סתום.

משרד עו"ד הוצאה לפועל בת"א

אם יש לך עניין בקבלת שירותיו הטובים של משרד עו"ד מקרקעין, זה המקום הנכון עבורך. המקצוענים של משרד עו"ד מקרקעין א. בורנשטיין יסייעו לך במגוון רחב של נושאים. בנוסף, ניתן לקבל את שירותיו הטובים של משרד עו"ד הוצל"פ, כמו גם משרד עו"ד דיני מקרקעין שאמון על מציאת פתרונות מקוריים למצבים בעייתיים. משרד עו"ד הוצאה לפועל בת"א מסייע במציאת פתרונות לחייבים במצוקה מצד אחד, ולבעלי חוב שהלקוח חייב להם כספים מצד שני. כדאי ליצור קשר כעת ולשפר בעשרות מונים את איכות השירות הניתן לך.
 
לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

מאמרים:


טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655
כתובתנו: רח' שארית ישראל 37,
בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל:
עו"ד אורי הורנשטיין:
ori@ho-law.com
עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום:
sharon@ho-law.com

 

לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:
טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655 | כתובתנו: רח' שארית ישראל 37, בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל: עו"ד אורי הורנשטיין - ori@ho-law.com | עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום - sharon@ho-law.com
לפגישה ראשונית ללא התחייבות חייגו 072-25-75-391 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם: