072-25-75-391 | 

משרד עו"ד צוואות

אנשי המקצוע של משרד עו"ד צוואות, אמונים על ניסוח צוואות  בהתאם לצרכים ולדרישות של בעלי נכסים. בהמשך, ועל פי הדרישות והצרכים, מסייעים המקצוענים כאמור לעיל גם בהוצאה לפועל של הצוואה, אם וכאשר הדבר נדרש. באופן טבעי, חותמים בעלי רכוש ונכסים על הסכמים כאמור אך ורק אצל בעלי מקצוע אמינים ומיומנים. מהו בעצם משרד עו"ד צוואות? מדוע השירותים של עו"ד דיני חוזים במרכז ובישראל בכלל המועסקים על ידי משרד עו"ד חוזים, הם חיוניים בעת חתימת חוזים והסכמים, הן בנושא נדל"ן והן בנושאים אחרים? מהו תפקידו של משרד עו"ד הוצאה לפועל במרכז ובכלל בהגנה על חייבים או בקיום הסכמים שנחתמו?

עו"ד דיני חוזים במרכז

אנשי המקצוע של משרד עו"ד צוואות אמונים, כאמור לעיל, על ניסוח צוואות של בעלי נכסים. הצוואות כאמור נוגעות לאופן חלוקת הרכוש שלהם בין היורשים, שגם אותם מגדירה הצוואה בבירור. מעבר לכך, משרד עו"ד צוואות מוודא, בהתאם לבקשת כותב הצוואה, את ביצוע הצוואה ככתבה וכלשונה. זאת, בתנאי שהצוואה עומדת בדרישות החוק ושאין התנגדויות מיוחדות שימנעו את קיומה. עו"ד דיני חוזים במרכז, המועסק על ידי משרד עו"ד חוזים, מתמחה בניסוח חוזים והסכמים, בנושאי נדל"ן ובכלל. משרד עו"ד הוצאה לפועל במרכז אמון על טיפול בהליכי הוצאה לפועל ובגביית חובות מחייבים.  

משרד עו"ד הוצאה לפועל במרכז

כאמור, משרד עו"ד צוואות אמון על ניסוח והוצאה לפועל של צוואות שנכתבו בידי בעלי רכוש המעוניינים לחלק אותו באופן שונה מזה שנקבע לחלוקת רכוש בהעדר צוואה. אם כותב הצוואה נותר חייב כספים לנושים בהליכי הוצאה לפועל, מטפל משרד עו"ד הוצאה לפועל במרכז ובישראל בכלל בהליכים הקשורים בתשלום החובות, מתוך הרכוש של החייב. כל זאת, בתנאי שלא הוטל דופי בדרישה ולא קיים ספק באשר לחוקיות החוב. משרד עו"ד צוואות יקיים את הצוואה כלשונה, בהתאם להוראות החוק ולמצב הקיים. עו"ד דיני חוזים במרכז או  משרד עו"ד חוזים, מסייעים בניסוח חוזים והסכמים הן באשר לנכסי דלא ניידי והן בנושאים פיננסיים ועסקיים אחרים, תוך התחשבות בצרכים והרצונות של כל אחד מהצדדים להסכם.

משרד עו"ד חוזים

א. הורנשטיין משרד עורכי דין, משמש משרד עו"ד צוואות, ומתמחה גם בתחומים אחרים. אם יש לך עניין בקבלת שירות איכותי של משרד עו"ד צוואות, עו"ד דיני חוזים במרכז או משרד עו"ד הוצאה לפועל במרכז, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים של משרד עו"ד חוזים א. הורנשטיין יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך.

 
לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

מאמרים:


טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655
כתובתנו: רח' שארית ישראל 37,
בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל:
עו"ד אורי הורנשטיין:
ori@ho-law.com
עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום:
sharon@ho-law.com

 

לפגישה ראשונית ללא התחייבות
חייגו 072-25-75-391
או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:
טלפון: 072-257-5391 | פקס: 03-6879655 | כתובתנו: רח' שארית ישראל 37, בית שער הסיטי, תל אביב, 6816522
אימייל: עו"ד אורי הורנשטיין - ori@ho-law.com | עו"ד שרון הורנשטיין - טננבאום - sharon@ho-law.com
לפגישה ראשונית ללא התחייבות חייגו 072-25-75-391 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם: